Rozwijamy się!

Mamy doświadczenie, ale nie przestajemy nabywać nowej wiedzy.
Cały nasz zespół lubi poszerzać swoje horyzonty, dlatego chętnie bierzemy udział w różnego rodzaju szkoleniach dotyczących naszej branży. Za nami już trzy szkolenia w tym roku, przed nami kolejne, a to dopiero początek lutego 😉 Robimy to zarówno dla siebie, jak i dla Was. Chcemy być fachowcami w swojej dziedzinie i poznawać nowe technologie, nowe systemy sprzedażowe, nowe cenne informacje. Każdy kurs daje nam dodatkową wiedzę, pokazuje inne perspektywy. Dzięki temu jesteśmy na bieżąco z aktualnymi potrzebami Klientów i coraz lepiej wykonujemy swoją pracę. Szkolenia, w których uczestniczyliśmy w tym roku to:
1. „Jak stworzyć nowoczesny zespół call center w firmach B2B – praktyczne wskazówki.”
– prowadzący: Norbert Majewski – Inside Selling Team Leader z Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
– organizator: SalesLeader
2. „Jak skutecznie prowadzić sprzedaż w sieci?”
– prowadzący i organizator: Daniel Bossy – specjalista ds. marketingu internetowego
3. „Jak dzięki modelowi rozmowy handlowej O.K.S.P.R.Z.E.D.A.Ż. przynajmniej 2-krotnie zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe?”
– prowadzący i organizator: Karol Froń – przedsiębiorca i specjalista ds. sprzedaży telefonicznej
O wszystkich ukończonych przez nas kursach i szkoleniach będziemy Was informować na bieżąco.
A może znacie jakieś źródła informacji, które moglibyście nam polecić? 🙂 Żaden sposób zdobywania wiedzy nie jest nam obcy! Mogą być to szkolenia stacjonarne, e-learningi, webinaria, e-booki lub książki. Zapoznamy się ze wszystkimi propozycjami 🙂