Call center / Telemarketing

Jedna z naszych głównych specjalizacji to usługi call center. Chętnie współpracujemy przy programach lojalnościowych / partnerskich i obsłudze infolinii przychodzących oraz wychodzących. Zajmujemy się kompleksową telefoniczną obsługą klientów, podejmujemy się takich projektów jak:
• obsługa infolinii przychodzących i wychodzących;
• telefoniczna obsługa reklamacji;
• przeprowadzanie ankiet telefonicznych;
• telemarketing do klientów indywidualnych i biznesowych;
• telefoniczne przedstawienie ofert;
• telefoniczna weryfikacja danych;
• telefoniczna rejestracja klientów.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży telefonicznej, gwarantujemy wysoką jakość naszych usług. Pracujemy na przesłanych bazach kontaktów lub tworzymy własne bazy danych. Wraz z realizacją zlecenia zapewniamy:

doświadczonych konsultantów – każdy z naszych pracowników ma przynajmniej 5-letnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze klientów;

gwarancję jakości – udzielamy bezpłatnej rocznej gwarancji na nasze usługi, wszystkie ewentualne błędy poprawimy całkowicie za darmo;

indywidualny numer telefonu – do każdego zlecenia przygotowujemy osobny numer telefonu, z którego będziemy wykonywać połączenia dotyczące danego projektu;

raportowanie wykonywanej pracy – podczas realizacji zlecenia wszelkie uwagi i informacje (tj. data kontaktu, status kontaktu itp.) o rozmowie będą raportowane w pliku z kontaktami;

możliwość nagrania zapowiedzi – możemy włączyć zapowiedź na numerze telefonu, z którego będzie realizowane zlecenie, aby osoba dzwoniąca na ten numer od razu wiedziała gdzie się dodzwoniła.

Oferujemy wszelkie usługi z zakresu telemarketingu, akcji promocyjnych, konkursów i programów partnerskich. Zachęcamy do kontaktu – jesteśmy otwarci na współpracę